SYSSELSÄTTNING


Kommentarer
Postat av: binis

något i denna stilen har jag letat efter hur länge som helst! mina smycken ligger i nuläget i en enda röra i min låda, så min fråga till dej är, hur har du gjort det såhär fint? vad är det du har använt dej av? :) superfint!

2010-06-14 @ 11:16:16
Postat av: Josefina <3

Tack vad glad jag blir! :D mina smycken la oxå i en låda och jag hittade aldrig det andra paret. Först tänkte jag bygga något själv, typ med trä och binda trådar imellan om du förstår, men sen kom pappa med något från garaget.. det påminner lite om en hylla man har i badrummet till schampoo osv. Så jag har tyvärr inte köpt den, men se om du kan hitta vad som helst man kan hänga på, ha lite fantasi :D mamma kom med ett förslag också att ta en ram till en tavla och sätta fast hönsa-nät, och sen hänga örhängen på där, också en bra idé faktiskt :) hoppas du hittar något och att jag hjälpt dig lite! :D

2010-06-14 @ 12:14:28
URL: http://jjjosefinast.blogg.se/
Postat av: binis

tack så jättemycket för ditt svar! :) finurliga idéer, ska klura vidare litegrann och se om jag kan fixa något lika tjusigt som ditt! återigen, tusen tack! :)

2010-06-14 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0