BIKINI?!

Jag blir helt stressad dehär med bikinis. Jag vet att det är gott om tid men det känns som om man inte köper någon nu kommer där inte finnas några fina kvar. Jag var så inne på att köpa denna nedanför från H&M, men det visade sig när den kom ut i butik att där var en ljus limegrön färg som förstörde den, tyckte jag. Såg inte alls det på bilden på nätet. Lite besviken faktiskt. Har ringat in med rött där det är grönt, färgen är mycket skarpare i verkligheten!




Jag hade velat ha en färgglad och en vit bikini till sommaren. Jag har iallafall hittat en vit från H&M (bilden nedanför) men alla storlekar är slut hela tiden, så ska nog beställa den i katalogen om den finns där. Sen får jag se om jag hittar en färgglad lite senare i vår.


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag har frågestund på min blogg, gå gärna in och skriv något du undrar över! :) Så ska jag försöka svara så bra jag kan!



http://angelicaanderssonn.blogg.se/

2010-03-17 @ 20:33:24
URL: http://angelicaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0