11 MAJ

Förlåt för jag har varit frånvarande i några dagar, har typ varit död. Nej men har så himla mycket just nu med skolan, jobb och allt. Vill bara gå och lägga mig och vakna upp när vi fått sommarlov. Orkar verkligen inte med någonting just nu, så där har ni förklaringen. Men nu är jag tillbaka igen hih :-) Jobbade i Staffanstorp i helgen, det gick bra, fick ihop en del pengar, skönt!! Imorgon ska jag också jobba, fast i skurup. Sen är vi lediga torsdag och fredag, sååååå skönt! Då ska jag shoppa som en galning, dock inte av dom pengarna jag tjänat nu, de sparar jag till resa och lite annat. Nej men nu ska jag laga mat, sen lär jag nanna en stund, pussss ♥


Kommentarer
Postat av: binis

vad jobbar du som? :)

2010-05-11 @ 17:39:25
Postat av: Josefina

har 2 olika jobb, på det ena åker man till marknader eller festivaler och säljer mat/munkar/glass osv. På de andra är jag servitris på en restaurang :)

2010-05-11 @ 17:48:42
URL: http://jjjosefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0