Godnatt :)

Nu ska jag och min favorit sova ♥♥


Kommentarer
Postat av: angelica

hej, jag ska ta konfermation snart och har inte hittat någon riktigt klänning än :(

har du några förslag på klänning?

2011-03-23 @ 11:11:14
Postat av: Josefina

Hej angelica! :) ja okej, vad kul! :D hmm asså jag älskar ju nelly.com, har du beställt där innan? jättefina klänningar, snabb frakt osv.. är du ute efter någon färg? Jag har hittat jättefina under fliken "student" där är gräddvita, vita och rosa klänningar, skitfina! Men om du inte vill beställa så vet jag inte, woops på nova kanske? men det är mer fest-klänningar. Sen finns det ju alltid H&M och gina som brukar få in fina saker! Kolla på stylebystars.com också, snygga klänningar! :)

2011-03-23 @ 13:45:15
URL: http://jjjosefinast.blogg.se/
Postat av: angelica

jag är mest inne på att beställa, eller ja de kvittar. men tycker att dom har finast klänningar på internet. men jag får skriva till dig på msn eller något när du är inne :D

2011-03-23 @ 16:40:09
Postat av: Lars Broman ( Moffe )

Ja ja Nu undrar jag vem som är tröttast

Du Jozze eller Fanny ! Hälsa Wiktor o Lottis !



Väldigt fin klänning ( kanske lite lång ) ha ha !



Alva hälsar !



2011-03-31 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0